woensdag 30 november 2011

Bloemetjes!

Zoals gewoonlijk ben ik weer met heel veel projecten tegelijk bezig.
Dat komt ook omdat er niets voor een bepaalde tijd af hoeft nu.
Dan is er ook geen druk om eerst iets af te maken voor ik iets anders begin.
En tja, als je dan zo ontzettend veel leuke ideeen en materialen hebt...
Dan is het heel verleidelijk om steeds iets anders erbij te pakken!
Hier een overzichtje van waar ik mee bezig ben.

Ik maak granny squares met zachtroze en petrol blauw. 
Wat ik er precies mee ga doen weet ik nog niet, 
dat ligt er een beetje aan hoe veel ik uit deze bollen krijg.

Ook maak ik bloemen van blauw garen.



Waar ik het meest trots op ben zijn de bloemetjes van wit, dun garen.
Gehaakt met een haaknaald van 0,2 mm
wat best een gepriegel is,
maar het effect wordt erg leuk!

1 opmerking:

Johanna zei

Waar ga je ze op doen? Ziet er leuk uit.