vrijdag 1 april 2011

In progress...

 Het maken van de granny squares schiet lekker op. Ondertussen heb ik er 13 gemaakt, met 11 heb ik de breedte van de sprei die ik ga maken. De squares heb ik tot nu toe ook al aan elkaar zitten.
Ondertussen heb ik nog hele mooie stof liggen waar ik al een tijd iets mee wil doen. Dus nu komen er ook nog gepatchworkte kussens voor op het bed. Omdat het leuk is als de mallen er ook fijn uitzien, gebruik ik karton uit de Flow. Die heeft van die kartonnen tussenbladen, die precies de goede dikte hebben hiervoor. Als ik dat tijdschrift uit heb wordt het sowieso altijd helemaal hergebruikt.

6 opmerkingen:

Dmarie zei

whether fabric or paper...love the crewel embroidery look to it!

Anoniem zei

Hoi Jantine...wat een leuke spulletjes maak je allemaal.En wat een leuke Blog.

Lieve ;-) groetjes Maria ( JA forum)
Ik blijf je volgen...

NZ zei

Jij bent echt heel handig. Snap ik dat je al die leuke roze dingetjes kunt maken...
Gr,
NZ

Claud zei

I wish I could understand what you're writing :-(, but I like what you're making :-). Good job!

Unknown zei

Hallo Jantine,

Leuk dat je bij me langs kwam en bedankt dat je een reactie achterliet!
Ben gelijk lid van jou blog geworden.

Succes met je granny square sprei! Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Groeten Dieuwke @
http://opsynboerefluitsjes.blogspot.com/

Lineke zei

Ik kom even snuffelen op je blog, zie dat je ook net begonnen bent?
Ben meteen maar even volger geworden, is wel zo gezellig toch:)

Groetjes,